آمادگی دستیاری

آزمونها-کلاسها

آمادگی دستیاری

آزمونها-کلاسها

جزوات دستیاری

بلاخره جزوات درسی آماده شد.

 

به نام خدا

با سلام خدمت همه داوطلبان آزمون دستیاری اسفند 1386 و به خصوص آن دسته که به وبلاگ ما عنایت دارند. پیرو اهداف تعیین شده این وبلاگ در صدد تهیه جزوات آموزشی بودیم که از هر لحاظ با جزوات موجود تفاوت داشته باشد. قطعا شما با ما هم عقیده هستید که جزوات فعلی موجود -حتی از اساتید برجسته- پاسخگوی آزمون دستیاری نیست و تنها عده قلیلی به یاری آنها موفق گشته اند و وقتی همان عده قلیل را هم موشکافانه بررسی می کنید می بینید که جزوات را نهایتا با کتاب تطبیق داده و سپس تکمیل نموده اند.

لذا تلاش کردیم جزوه ای استاندارد که کلیه مطالب ریز و درشت کتب رفرانس را شامل شود تهیه کنیم تا از طرفی جزوه به زبان ساده و قابل حفظ کردن باشد و از طرف دیگر نکته ای از قلم نیفتاده باشد. خدا را شکرگزاریم که به این هدف رسیدیم.

در حال حاضر تهیه جزوه پاتولوژی به اتمام رسیده است. از این به بعد هر هفته یک جزوه از یک درس ارایه می شود. البته خلاصه هایی که تقریبا روزانه در وبلاگ گذاشته می شود همچنان ادامه خواهد داشت ولی شما بهتر می دانید که این مطالب حداکثر یک ششم مطالب لازم می باشد.

هیات تحریریه این جزوات شامل تنی چند از اساتید دانشگاه که جوان ولی جویای نام می باشند به علاوه برخی رزیدنتهای رتبه برتر دوره های قبلی می باشند و به هر حال از توان علمی بالایی برخورداریم.

 

جزوه پاتولوژی اختصاصی

ویژگی ها:

1- شامل 120 صفحه A4 تایپ شده(بدون غلط تایپی)

2- شامل بخشهای عروق خونی(9 صفحه)، قلب(6 صفحه)، خون و بافت لنفوئید(16 صفحه)، دستگاه تنفسی(9 صفحه)، کلیه و مجاری ادراری(7 صفحه)، دستگاه گوارش(9 صفحه)، کبد و مجاری صفراوی(8 صفحه)، پانکراس(4 صفحه)، دستگاه تناسلی مذکر(6 صفحه)، دستگاه تناسلی مؤنث( 10 صفحه)، غدد(9 صفحه)، دستگاه اسکلتی و عضلانی(8 صفحه)، پوست(5 صفحه)، دستگاه عصبی(7 صفحه) و ... .

3- در هر فصل کلیه نکات امتحانی به نثری روان آمده است. تمام کلمات کلیدی و اصطلاحات پاتولوژی high light شده اند. تمام نکات جدید در چاپ 2003 highlight شده اند. تمام نکات امتحانی که قبلا سؤال بوده اند با یک رنگ و نکاتی که هنوز طرح نشده اند اما احتمال زیادی دارند با رنگ دیگر highlightشده اند.

4- در اول هر فصل سر فصلها برای چهار دسته خواننده تفکیک گشته اند. کسانی که نمره بالای 390 می خواهند که باید همه سر فصلها را بخوانند.کسانی که نمره 360 تا 390 می خواهند سر فصلهای خاصی را باید بخوانند. کسانی که 340 تا 360 می خواهند سر فصلهای خاص دیگری باید بخوانند و همکین طور کسانی که نمره زیر 340 می خواهند.

5- هر کجا لازم بوده است شکل شماتیک آورده ایم که این شکل شاید حتی در کتاب اصلی هم نباشد اما جهت یادگیری بهتر ترسیم شده است.

6- هر کجا لازم بوده است reminder آورده ایم تا شما نکات حفظی را موقع امتحان بهتربه یاد  بیاورید.

7- برای هر موضوعی نمونه سؤالات سالهای گذشته را با جواب تشریحی آورده ایم.

8- اگر نکته ای چند جای کتاب آورده شده است آن را ضمن این که در جای خود گفته ایم، یک بار هم یکجا با هم متذکر شده ایم. مثلا سه جای کتاب psammoma body ذکر شده است که ما در هر سه جا آن را توضیح داده ایم. اما نهایتا در جایی از جزوه گفته ایم که psammoma body در کانسر پاپیلاری تیروئید، مننژیوم، و سیست آدنوکارسینومای تخمدان وجود دارد.

 

امتیازات تهیه جزوه:

1- برای کسانی که جزوه را تهیه می کنند هر هفته روزهای پنج شنبه پنج سوال تستی که اغلب به صورت case است ارسال می شود تا معلومات خود را محک بزنند و مجبور شوند که مرتب بازخوانی بکنند.

2- کسانی که جزوه را تهیه می کنند هر هفته روزهای جمعه فرصت دارند تا ایرادات و اشکالات خود را در مورد جزوه، کتاب، یا کلا درس مربوطه به ما ارسال کنند و پاسخ خود را از اساتید مربوطه بگیرند.

3- تاریخ برگزاری آزمونهای جامع که هر دو ماه یک بار برگزار می شود و به سبک و سیاق آزمونهای دستیاری است و همچنین کلاسهای آموزش روش تست زنی به کسانی که جزوات را تهیه نموده اند ابلاغ می شود.

 

نحوه تهیه جزوه:

شما بهتر می دانید وبلاگ ما کاملا رایگان است و اصولا این یکی از اهداف ما بوده است. علی رغم تمام تلاشهای ما جهت رایگان نمودن این جزوات، نتوانستیم با اساتید به طور کامل به توافق برسیم و نهایتا به این توافق رسیدیم که هزینه تایپ، تکثیر، پست و هزینه هایی از این دست را فقط لحاظ کنیم و بدین ترتیب هزینه جزوات بسیار اندک است و قدر مسلم شما تایید خواهید کرد که قیمت واقعی این جزوات حداقل 5 برابر قیمت اعلام شده است. مدیریت وبلاگ از این بابت که نتوانسته است جزوات را 100% رایگان کند بسیار متأسف است و عذرخواهی می کند. امیدوارم بر ما ببخشید و این مساله را خدای ناکرده به قصد منبع درآمد یا هر چیز دیگری تصور نکنید که اگر چنین باشد ترجیح می دهیم وبلاگ را ببندیم. ولی قبول بفرمایید وقتی استاد فلان درس با ما پرخاشگری می کند و می گوید شما مغز ... خورده اید که دارید این کار ها را رایگان می کنید و من به شما مطلبی نخواهم داد، مجبوریم که کوتاه بیاییم و نظر وی را محترم بشماریم. با این وجود مدیریت در عوض آن، امتیازات مذکور را برای شما گرفته است.

1-   جزوه به دو صورت می تواند در اختیار شما قرار گیرد: به صورت فایل word که به آدرس e-mail شما ارسال خواهد شد یا به صورت جزوه تایپی که به آدرس شما پست خواهد شد.

2-     هزینه جزوه به صورت فایل word ۵۰۰۰ تومان و هزینه جزوه فنردار ۷۵۰۰ تومان می باشد.

3-   جهت نحوه پرداخت مبلغ فوق شما می توانید درخواست خود را به آدرس ardalanmostafavi@yahoo.com ارسال نمایید تا ما شماره حساب و سایر توضیحات را به شما بدهیم.

 

با تشکر دکتر اردلان مصطفوی، 19 خرداد 1386

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام.
من جزوه را دریافت کرده و از زحمات شما متشکرم. منتها چند نکته :
۱-جزوه ۹۴ صفحه است و نه ۱۲۰ صفحه.
۲-جزوه فنری نیست.
۳-جزوه تماماً سیاه و سفید است.
اینها را بنا به آنچه در معرفی جزوه نوشته اید ذکر کردم و نه به عنوان ابراز ناخرسندی.
موفق باشید

ایوب جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ق.ظ

من جزوه را دریافت کرده ام ولی از تست های هفتگی خبری نیست

پس از این جمعه که ایرادات و اشکالات رفع شد. تستها را می فرستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد